Objave
Jos malo na temu „Njegovo Velicanstvo – CENA“
Postovani prijatelji, kako sam i obecao(bez namere da smaram i budem dosadan), napisacu povremeno po koju recenicu sa verom i nadom da mozemo otkloniti neke, deluje, vecne “ nedoumice“ koje mogu da primetim prilikom objavljivanja skoro svakog posta. Unapred Vam se zahvaljujem na vremenu!
Dakle, idemo redom. Njegovo Velicanstvo – CENA.
Ona je vrlo slojevita i ima vise aspekata. Mi cemo danas da se bavimo sa dva, najcesca.
Nikada NIJEDAN uredjaj nije pusten na objavu(sponzorisanu ili klasicnu) a da ispod, iznad, sa strane(u zavisnosti od toga sa kog uredjaja Vi dolazite) –nije jasno izrazena CENA. Nikada. Evo, u januaru ce biti 5 godina kako se druzimo, ima nas skoro 80.000 i uvek su sve cene bile jasno izrazene. Tacnije, truncicu sam neiskren – desavalo se da samo pustimo sliku nekog uredjaja bez opisa i cene, jer se u nekoliko slucajeva pokazalo da je takvu objavu videlo mnogo vise ljudi od objava koje inace radimo, te smo u par navrata (samo u PAR NAVRATA za skoro 5 godina )pustili “ u etar“ objavu koja nije imala makar osnovni opis i cenu. Sve ostale su imale. Kako objavljujemo svaki dan i znam da smo uzasno dosadni, verujte da je to zanemarljiv procenat.
Opisi oduzimaju mnogo vremena. Za opise i cene je potrebna koncentracija, jer ih je mnogo. Ne, ne zalim se, niposto, samo konstatujem. Hocu da kazem da sa za svaki post potrosi po nekoliko sati samo za opise i CENE. CENE se uvek nalaze ispod broja telefona. Kako nase objave pocinju uvek sa brojem telefona – CENA uredjaja se nalazi odmah ispod. Posto se trudimo da budemo prepoznatljivi, ispred CENE se nalazi emotikon koji predstavlja kolica kojim se kupuje po radnjama, marketima, sopovima. CENA je odmah pored. Da budemo do kraja jasni, to izgleda, recimo, ovako:
☎️ 069/2-541-834
🛒 199.99 (€)
☑️“CYLINDA”, GERMANY, 2 MOTORA, 320 L ,POLA-POLA KOMBINOVAN, TOP STANJE
☑️KLIK NA LINK 👇🏻
https://www.svetbeletehnike.rs/…/cylinda-germany-2motora-3…/
Mi verujemo da je ovo vrlo vidljivo i transparentno.Broj telefona, cena, kratak opis. Plavi tekst Vas vodi direktno na sajt, gde mozete videti jos slika, kompletan opis, uvelicati slike (moze se videti uredjaj kao da stojite pored njega, ako dolazite sa laptopa, recimo) Medjutim…. Mnogo Vas je primetilo da pitanje „CENA?“ prosto dominira. Neki od Vas su poceli i da odgovaraju na takva pitanja, posto sam ja odavno odustao, jer, deluje, nema nikakve svrhe. Ljudi gledaju slike i ne zele da ucine minimalan napor da svoj fokus usmere na 10 cm levo , desno ili dole. Naravno da je lakse pitati, ali ako vec postoje opisi, jasno izrazeni, ako se neko potrudi oko toga – ja Vam jasno sada dajem do znanja da na pitanja “ CENA?“ – necu odgovarati.
Ovo je jedan aspekt problematike na temu Njegovog Velicanstva – CENE.
Drugi, nista manje “ atraktivan“ je sama CENA uredja, to jest CENA KOSTANJA.
Ja se ovde necu baviti razradom razmisljanja svakog kupca ponaosob(niti je to moguce, mnogo nas je) jer svako ima pravo na svoje misljenje, naravno. Ovde bih se ja osvrnuo na ljude koji svojim “ hejterskim“ komentarima zele nesto da “ poruce“ drugim ljudima – kako je novo bolje, kako je novo kvalitetnije, kako tamo postoji garancija, kako smo mi bahati i bezobrazno nerealni prilikom formiranja cena, kako se bogatimo na muci ljudi koji rade za 300 evra(pa i manje, neretko), kako smo prevaranti, lopovi i slicno. Ne brisem komentare, kao sto mozete videti. Na banujem ljude. One vulgarne – “ hajdujem“, to jest sakrijem. Ne brisem cak ni njih. Jos nikoga nikada nisam banovao. I necu. Ali, zelim sa Vama da podelim nekoliko cinjenica, i to cu uraditi taksativno:
1. Ovo je PRIVATNA stranica. Mogu da stavim da ves masina kosta 1000 evra. Ako toliko stavim – tesko da ce je neko kupiti i moj posao ce propasti. Ali, na to imam pravo, zar ne?
2. Svakom ko misli da je novo isplativije, bolje, sigurnije – pozelecu uspesnu kupovinu, da ga uredjaj u sreci i zdravlju sluzi godinama. Cak cu ga i demotivisati da razmislja o polovnim uredjajima, jer cim postoji sumnja – to nije nas kupac. Tada je samo novo opcija. I nikakav problem, taman posla. Svaku srecu zelim!
3. Ako poredite cene, onda za parametar uzmite isti brend. Tesko da mozete porediti cenu „Miele“, “ Siemens“, “ Bosch“ uredjaja sa cenom uredjaja nekog domaceg brenda. Ja znam da “ para usi“ kad procitate da je nesto polovno 250 evra a da za te pare mozete da kupite novo, ali samo Vas molim da poredite identicne brendove i tako zakljucujete o paritetu.
4. U 95% slucajeva uredjaji su uvezeni iz Nemacke. Electrolux je ultra kvalitetan svedski brend, ali to takodje dolazi sa nemackog trzista. Dakle, sve ono sto Vam mi nudimo je radjeno za evropsko trziste. Verujemo da je to veoma bitna informacija.
5. Ako stvarno mislite da bilo ko po Evropi poklanja uredjaje – grdno se varate. Toga je nekada bilo, vec godinama TOGA NEMA, uredjaji se placaju. O troskovima prevoza, hiljadama predjenih kilometara, carinama, vremenu, unosenju, iznosenju, ribanju, pranju, skladistenju – necu ni da pricam, ne zelim da Vas zamaram.
6. Da, mi nismo jeftini, to je cinjenica. Nismo nikada prodali ves masinu za 100 evra, nikada. Niti cemo. Trudimo se da uvozimo kvalitetne,malo koriscene uredjaje novije generacije, vizuelno u veoma dobrom stanju. Ekipa servisera pazljivo testira svaki uredjaj i on tek onda ide u prodaju. To za 100 evra ne moze, verujte.Znam i gde moze. Slobodno idite tamo, bez ustezanja, sto bi se reklo.
7. Uvek je rizik kupovati polovno. Ako u sebi nemate malo hazarderskog gena – nemojte ni da pomisljate na kupovinu polovnih uredjaja.
Tu smo za razmenu misljenja. Kontruktivnu, bez vulgarnosti i vredjanja. Svako ima pravo na izbor. Novo, polovno, kako god. Bilo bi mi drago da iz pojedacnih primera uporedimo iskustva.Napisite sta Vam je donelo benefit prilikom kupovine, cime ste zadovoljni a cime bas i ne.
Slobodno komentarisite, razmenjujte iskustva, dajte ljudima ono sto im treba – iskrenu informaciju na temu sopstvenih iskustava. Polovno, novo, sa ostecenjem, bez ostecenja, sa garancijom, bez garancije – manje je vazno. Ono sto je vazno je da budemo korektni, pristojni, da nikoga ne vredjamo i da je ta “ razmena“ dostojanstvena i ljudska. Verujem da tako radimo i na sebi i da postajemo bolji.
Jos jednom se zahvaljujem na vremenu, uvek izvinjavam ako sam preopsiran, ali sad smo vec ozbiljna zajednica i verujem da je potrebno da se s vremena na vreme malo “ ispricamo“.
Veliki pozdrav svima od Djordja!